Trainingen en workshops

Hospitality is geen exact vak, aandacht geven geen ‘methode’. De beste service komt uit het hart, op het moment dat de gast het idee heeft oprecht, authentiek en persoonlijk benaderd wordt. D.M.N.D.D.J.A.G.G van Trainmark leert je niet bij, maar juist af. Doe Maar Normaal, Dan Doe Je Al gastvrij Genoeg. Dat is niet ouderwets, maar actueler dan ooit. De trainingen en workshops bezorgen je een vrolijk, inspirerend en prikkelend gevoel . Het gaat over samenwerken, aanspreken, TROTS, gastvrij zijn, elkaar aanspreken  en de (interne) klant. We denken wel dat we het goed doen, maar is dat ook zo? Hoe ervaart onze klant dat? Wij confronteren de deelnemers op een leuke, positieve en ludieke manier met hun eigen gedrag.

Kick-offs

Om de teams te  enthousiasmeren voor de trainingsprogramma organiseren we, samen met de gangmakers, voor al het personeel een avond of middag waarin we aan iedereen laten zien wat het nieuwe  gastvrije mentaliteit van de organisatie moet zijn. De gangmakers zijn verantwoordelijk voor de vorm, uitnodigingen en praktische invulling. Voor de correlatie met de gangmakers is gekozen om het draagvlak te vergroten. Wanneer je collega zich inzet voor een event zal de wil en betrokkenheid dit event te bezoeken vele malen hoger zijn en zal de impact van het succes ook veel langer voelbaar zijn. Essentieel dat hospitality gedragen en uitgedragen wordt door iedereen (draagvlak). Commitment vanuit alle lagen.

Training gastvrijheid (DMNDDJAGG)

Training voor Leidinggevende 

Uit onderzoek blijkt dat motivatie in 13% van de gevallen de oorzaak is van het falen van het leertraject. In 42% van de gevallen dat het leertraject faalt heeft dit te maken met belemmerende factoren in de werkomgeving. Degene, die (voor een groot deel) verantwoordelijk is voor de motivatie van medewerkers en voor bevorderende factoren in de werkomgeving is de leidinggevenden/coördinator.  Zonder het draagvlak van de (informele) leidinggevenden heeft een trainingstraject vaak weinig kans van slagen.

De leidinggevende spelen een cruciale rol als het gaat om het in leven houden van gewenst gedrag. Als zij de noodzaak tot veranderen niet delen bestaat de kans dat demotivatie plaatsvindt. Om dit te voorkomen nemen we deze medewerkers zo snel mogelijk mee in het traject om hen te inspireren en te leren hoe ze hun collega’s kunnen faciliteren om het gewenste gedrag uit te dragen.

Training on the job

Tijdens de trainingen spat het enthousiasme er af, maar hoe zet je al deze nieuwe ideeën in op je eigen werkplek? Hiervoor maken wij gebruik van de coach on the job. Het is een persoonlijke manier om vaardigheden en kwaliteiten verder te ontwikkelen en om geleerd gedrag ook werkelijk in te laten slijpen in de organisatie en dus te borgen. De coaching vindt plaats op de eigen werkplek.

Click edit button to change this text.