Gna

Wat doen we?

In hun werk staan mensen in contact met elkaar. We spelen onze rol en doen wat van ons verwacht wordt. Gestuurd door onze functie.
Begrensd door wet- en regelgeving. Maar wat als we elkaar spontaan ontmoeten? Wat als de officiële kaders geen houvast meer bieden? Hoe raken we dan bij elkaar de juiste snaar? Hoe creëren we behalve structuur ook sfeer?

Trainmark leert mensen omgaan met mensen, van werkgever tot werknemer, van medewerkers tot elkaar en van bedrijf tot klant. Vanuit de overtuiging dat ons eigen gedrag dat van anderen beïnvloedt. In de hospitality is die beleving tot kunt verheven. Een open houding, oprechte aandacht voor de gast en dienstbaarheid, het zorgt voor een memorabele ervaring, een geoliede, plezierige operatie (én een dikke fooi).

Actie is reactie. Het geldt ook in sectoren als de zakelijke dienstverlening en de zorg. Trainmark begint telkens met de vraag: hoe gedragen we ons in dit bedrijf of deze organisatie naar elkaar en naar de patiënt/cliënt/klant/gast? We leggen verwachtingen bloot, confronteren mensen met de gevolgen van hun gedrag en reiken handvatten ter verbetering aan, puttend uit onze achtergrond in de hospitality.

Een klantgerichte ‘wij-cultuur’ begint bij de bewustwording dat jij het verschil kunt maken. Wij noemen dat de ‘Ik-factor’. Als jij aardig bent tegen anderen, zijn anderen dat tegen jou. Als jij lacht, krijg je een lacht terug. Niet gekunsteld of ‘aangeleerd’, maar juist door dicht bij jezelf te blijven en sociale conventies los te laten. Normaal doen maakt je weer bijzonder. Het leidt tot een kettingreactie die de complete organisatie optilt en blijvend onderscheidend maakt.

 

Trainmark-logo

Click edit button to change this text.