Mentaliteitsgame

 

Binnen organisaties zijn we nogal eens geneigd overal iets van te vinden, of het nu ons specialisme is of niet. Heel menselijk, maar tijdrovend en dus ook kostbaar. U herkent het vast wel. Tijdens een managementoverleg zijn we (te) lang bezig met het doorspreken en bediscussiëren van mogelijkheden in plaats van dat we knopen doorhakken en ergens voor gaan. Een branche waar dit gedrag tot een kleine ramp leidt, is de horeca. Ziet u het al voor zich: de bediening die eindeloos met de keuken overlegt, terwijl het restaurant vol zit?
 

De taakverdeling is daar glashelder, beslissingen worden snel genomen en het team heeft met elkaar maar één doel: de gast tevreden weer naar huis laten gaan. U zult versteld staan wat er gebeurt, als u met uw MT een dag een restaurant overneemt. Hoe makkelijk het ineens wordt om elkaar aan te spreken, een compliment te geven en werkelijk een team te worden.
 

Dus heeft u behoefte aan:
 

• Duidelijke communicatie
• Elkaar aan durven spreken
• Korte lijnen
• Snel knopen doorhakken
• Klantgericht werken

 

Dan is de mentaliteitsgame echt iets voor uw organisatie.

Je neemt een dag een sterrenrestaurant over! In de horeca wordt dagelijks een beroep gedaan op de vaardigheden waar u waarde aan hecht. De taakverdeling is glashelder, beslissingen worden direct genomen (anders wordt het eten koud) en het team - keuken en bediening - heeft met elkaar maar één doel, namelijk om de gast tevreden weer naar huis te laten gaan.

 

De ideale kickstart voor een mentaliteitsverandering

En waarom zou u er niet voor kiezen om uw klanten uit te nodigen als gasten in het restaurant en er alles aan doen om hen in de watten te leggen? Zo doet u ook aan relatiemanagement tijdens de mentaliteitsgame.

 

Trek de koksbuis of sloof aan en laat u meevoeren in een dynamische, bruisende wereld. Opwindend, leuk en leerzaam tegelijk. De ideale kickstart om een mentaliteit blijvend te beïnvloeden en uw organisatie toekomstbestendig te maken.

Contact

Wil je iets vragen? Wil je gewoon iets kwijt?

Dan bel of mail je met Jacqueline. 

© Trainmark 2018

 

Cookies en privacy

contact

Koelmalaan 350

1812 PS Alkmaar

Unit 2.10

06 130 21 672

kantoor@trainmark.nl

volg ons

  • Facebook - Trainmark
  • Instagram - Trainmark
  • LinkedIn - Trainmark