Ken je dat gevoel? Met een rake, vrolijke opmerking legt iemand precies de vinger op de zere plek. Je lacht, maar toch ook een tikkeltje ongemakkelijk. ‘Verdraaid, dat doe ik ook’. Precies dat gevoel beogen we met onze speeches en presentaties over gastvrijheid. Confronteer mensen met hun eigen gedrag, goed en minder goed, en ze zijn veel eerder geneigd om open te staan voor verandering. Zeker als het gebracht wordt met heel veel optimisme, lichtvoetigheid en humor.
Zo ontstaat ‘confrontainment’ volgens Trainmark. Een belevingsgerichte en onderhoudende manier van presenteren. Met als centrale vraag: hoe servicegericht is jouw organisatie eigenlijk? Na afloop gaan deelnemers in een andere gemoedstoestand naar huis. Ze zijn vermaakt, positief geprikkeld en klaar om datgene wat ze hebben geleerd (of afgeleerd) over zichzelf in praktijk te brengen.
Dankzij zijn gedachten over omgaan met medewerkers en gasten/klanten, heeft Milo Berlijn een naam weten op te bouwen die je overal tegenkomt. Hij geeft presentaties aan bedrijven in de dienstverlenende sectoren als horeca, retail, leisure, onderwijs, zakelijke dienstverlening en vele anderen. Bij zijn presentaties staan plezier, gastvrijheid, samenwerken en de IK-factor centraal. ‘Omdat dat op het werk ook zo hoort te zijn’, zegt hij. ‘Wie geen lol heeft in zijn werk, die kan niet fatsoenlijk met gasten of klanten omgaan’.
Koelmalaan 350
1812 PS Alkmaar
Unit 2.10
Copyright © 2021. Idee & realisatie: Matthijs Becker & Hatsik