Speeches & presentaties

 

 

Een presentatie van ons maakt je vrolijk, inspireert en prikkelend. Het gaat over gastvrijheid, blijheid, service en jouw gast.  We denken wel dat we het goed doen, maar is dat ook zo? Hoe ervaart onze klant dat?

 

Het begint met de bewustwording van het eigen gedrag.  Door de medewerkers continu een spiegel voor te houden, ontstaat er een ‘dat is inderdaad waar’ gevoel of ‘dat herken ik eigenlijk ook bij mezelf’. Een spiegel over het eigen functioneren met een scala aan oplossingen. Deze confrontatie heeft uiteindelijk het veranderen van het gedrag tot doel. Gebracht met veel praktische voorbeelden en veel humor. Lachen met een ondertoon. ‘Ja, leuk, maar verdorie dat doe ik ook!’.

 

Zo ontstaat confrontainment. Een andere, belevingsgerichtere manier van presenteren. Met als centrale (en bloedserieuze) vraag: hoe servicegericht is uw organisatie eigenlijk? Na afloop gaan deelnemers met een goed, vrolijk en gemotiveerd gevoel naar huis. Klaar om datgene wat ze hebben geleerd (of afgeleerd) over zichzelf in de praktijk te brengen.

 

Wilt u naast de herkenning uw personeel ook handvatten bieden om de gastvrijheid te verbeteren? Kies dan voor trainingen & workshops.

Contact

Wil je iets vragen? Wil je gewoon iets kwijt?

Dan bel of mail je met Jacqueline. 

© Trainmark 2018

 

Cookies en privacy

contact

Koelmalaan 350

1812 PS Alkmaar

Unit 2.10

06 130 21 672

kantoor@trainmark.nl

volg ons

  • Facebook - Trainmark
  • Instagram - Trainmark
  • LinkedIn - Trainmark