Trainmark

 

 

TrainMark BV is opgericht op 1 september 1996 in Alkmaar door Milo Berlijn, als Berlijn TrainMark. De naam “TrainMark” is afgeleid van het Engelse woord trademark, oftewel handelsmerk.

 

TrainMark vertegenwoordigt een duidelijke eigen stijl van trainen: praktijkgericht en gespecialiseerd in gastvrijheid. “Tailor made”, naar de wensen van de opdrachtgever en altijd gericht op de mens. Op een natuurlijke manier in praktijk gebracht met veel enthousiasme, inzet en hier en daar een grap.

Trainmarks unieke werkwijze

Mystery employee


TrainMark hecht grote waarde aan het eigen maken van de bedrijfscultuur van de opdrachtgever. Om dit te bewerkstellingen zullen wij voor de trainingen altijd meewerken in de organisatie als mystery employee. De Mystery Employee Visit is een uniek aspect. Wij zijn ervan overtuigd dat je de praktijk van een bedrijf of organisatie het beste leert kennen door er onderdeel van uit te maken. Anoniem en op de werkvloer, zodat de indrukken die je opdoet ongefilterd en authentiek zijn. De mystery employee visit vormt een krachtige basis om in een trainingstraject tot de gewenste gedragsverandering te komen. Het maakt de spiegel waarin we mensen laten kijken nog confronterender, en daarmee het leereffect groter. Het stelt ons in staat om gast- en klantvriendelijkheidsprocessen op de meest effectieve manier te verbeteren, namelijk van binnenuit. Inmiddels hebben we ontelbare bedrijfsomgevingen geobserveerd. We hebben met medewerkers schouder aan schouder gestaan, problemen opgelost, gelachen en - dat ook - gemopperd met elkaar.




IK-factor


Een zorginstelling, winkel, bank of restaurant; overal waar menselijk contact een belangrijk onderdeel is van de dienstverlening kunt u niet zonder sfeermakers. De manier waarop uw medewerkers gasten en klanten bejegenen, is bepalend voor uw succes. Een kwestie van ‘eigenaarschap’ tonen en ‘persoonlijk leiderschap’ in praktijk brengen, zou je denken. Maar als u zulke termen gaat gebruiken, komt u niet ver. Te vaag en te abstract voor uw team. De onderliggende vraag is simpeler: hoe laat u medewerkers inzien dat hun gedrag invloed heeft op het gedrag van de klant; dat een leuke actie vrijwel altijd leidt tot een leuke reactie en dus tot sfeer. Kortom, het is tijd voor de IK-factor. In iedereen zit het verlangen om de ander te verrassen en te behagen; de kunst is om dat verlangen te herkennen en te leren gebruiken. Aan de hand van tal van praktijkvoorbeelden laten we zien wat nodig is om de IK-factor in jezelf naar boven te halen. We reiken in de training en presentaties direct bruikbare handvatten aan met als uitgangspunt: wat kan IK doen om het gewenste gedrag te tonen en uit te dragen? Of je met elkaar een bijzondere ontmoeting beleeft, heb je namelijk zelf in de hand. Dat maakt de IK-factor zo ontzettend interessant, relevant en zo leuk.





Contact

Wil je iets vragen? Wil je gewoon iets kwijt?

Dan bel of mail je met Jacqueline. 

© Trainmark 2018

 

Cookies en privacy

contact

Koelmalaan 350

1812 PS Alkmaar

Unit 2.10

06 130 21 672

kantoor@trainmark.nl

volg ons

  • Facebook - Trainmark
  • Instagram - Trainmark
  • LinkedIn - Trainmark