Coaching on the job
02/12/2024 2024-12-03 11:12Coaching on the job
Coaching on the job: Praktische begeleiding voor klantgerichte service
Coaching on the job
Hoe onze trainers jou begeleiden op de werkvloer
Serviceverlening is een praktijkvak. Hoe je mensen moet benaderen, leer je niet uit een boek. Dat is een kwestie van doen, uitproberen, anticiperen en reageren. Wanneer verschijnt die lach op het gezicht van de klant of gast? Wanneer merk je dat je de goede snaar geraakt hebt?
In coaching on the job staan onze trainers met jou op de werkvloer. Zij geven tips & tricks om in jouw praktijk een klant of gast blij en tevreden te maken. Zeg nou zelf: daardoor ga jij toch ook fluitend naar huis? Soms weet je niet eens dat je geobserveerd wordt. Dan zijn we undercover actief en geven we je later feedback. Wees alert op een nieuwe collega, het zou zomaar een Mystery Employee Visit van Trainmark kunnen zijn!
Kanskaart
Hoe je mensen
moet benaderen,
leer je niet
uit een boek
Onze trainingsonderdelen
Elke organisatie heeft andere behoefte, en daarom passen wij onze trainingen aan op jouw doelen. Onze maatwerktrainingen, gegeven met een flinke dosis humor versterken gastvrijheid, werkplezier en vakmanschap op de werkvloer – precies waar jouw organisatie het nodig heeft.
Onze gastvrijheidstrainingen
Elke organisatie heeft andere behoefte, en daarom passen wij onze trainingen aan op jouw doelen. Onze maatwerktrainingen, gegeven met een flinke dosis humor versterken gastvrijheid, werkplezier en vakmanschap op de werkvloer – precies waar jouw organisatie het nodig heeft.