Coaching on the job


Coaching on the job: Praktische begeleiding voor klantgerichte service

 

 

 

 

Coaching on the job

Hoe onze trainers jou begeleiden op de werkvloer

Serviceverlening is een praktijkvak. Hoe je mensen moet benaderen, leer je niet uit een boek. Dat is een kwestie van doen, uitproberen, anticiperen en reageren. Wanneer verschijnt die lach op het gezicht van de klant of gast? Wanneer merk je dat je de goede snaar geraakt hebt?


In coaching on the job staan onze trainers met jou op de werkvloer. Zij geven tips & tricks om in jouw praktijk een klant of gast blij en tevreden te maken. Zeg nou zelf: daardoor ga jij toch ook fluitend naar huis? Soms weet je niet eens dat je geobserveerd wordt. Dan zijn we undercover actief en geven we je later feedback. Wees alert op een nieuwe collega, het zou zomaar een Mystery Employee Visit van Trainmark kunnen zijn!

Kanskaart

Deze tip krijg je van ons

Hoe je mensen
moet benaderen,
leer je niet
uit een boek