Net als voor een dienstverlenend bedrijf geldt voor een stad: hoe gastvriendelijker, hoe aantrekkelijker. Dat klinkt logisch, maar hoe draai je dan aan de juiste knoppen? Hoe zorg je ervoor dat een toerist zich welkom en veilig voelt, dat winkels vol stromen en evenementen druk worden bezocht? Door te beseffen dat we allemaal onderdeel zijn van het beeld dat anderen van ons hebben. Van ambtenaren tot BOA’s en winkelmedewerkers, als wij ons op een bepaalde manier gedragen, maken wij van incidentele bezoekers loyale klanten en gasten.
Wij hebben de trainingsprogramma’s om die stakeholders samen te brengen en duidelijk te maken wat stadsgastvrijheid inhoudt en voor hen kan betekenen. We laten zien hoe je bezoekers een mooie ‘city experience’ geeft, van ontvangst tot vertrek. We betrekken er bewoners bij die enthousiast zijn en van nature zich al gastvrij opstellen. Met als resultaat dat bezoekers ambassadeurs, bewoners fans en organisaties visitekaartjes van de stad worden.
Koelmalaan 350
1812 PS Alkmaar
Unit 2.10
Copyright © 2024. Idee & realisatie: Matthijs Becker & Hatsik