Over ons


Trainmark: Gastvrijheidstraining
met humor

 

 

 

 

Wij geloven dat je met humor meer bereikt dan met PowerPoint-sessies.

Gastvrijheidstrainingen volgens
de filosofie van Milo Berlijn

Over Trainmark

Wij zijn een trainingsbureau dat organisaties helpt om gastvrijheid te verankeren in hun cultuur. Sinds onze oprichting in 1996 door Milo Berlijn werken we vanuit zijn visie dat een vriendelijke, open en spontane houding de sleutel is tot blijvende verbinding met klanten, collega’s en gasten. Of je nu werkt in een winkel, kantoor of zorginstelling – met de juiste mindset bind je mensen aan je organisatie en vergroot je het succes van je service.

De filosofie van Milo Berlijn:
Aardigheid en verbinding

Bij Trainmark geloven we in de kracht van oprechte aandacht en verbinding tussen mensen. Oprichter en inspirator Milo Berlijn laat zien dat echte interactie begint met eenvoud—een simpele vraag als “Hoe gaat het?” kan de deur openen naar diepere verbinding en werkplezier. Milo gelooft dat door tussen de mensen te staan, zonder afstand of hiërarchie, we samen bouwen aan een hechtere, vriendelijkere samenleving.

Onze aanpak is allesbehalve doorsnee. Met humor en confronterende inzichten halen we professionals uit hun comfortzone en zorgen we voor een leerervaring die blijft hangen. Onze trainers, stuk voor stuk gepokt en gemazeld in de gastvrijheidssector, maken van elke training een energieke en impactvolle sessie. Want trainen mag schuren, verrassen en vooral: plezier brengen. Het is onze overtuiging dat lachen en leren hand in hand gaan en dat een beetje humor het verschil maakt.

Trainmark wordt mede mogelijk gemaakt door

Oprichter en inspirator
Dankzij zijn gedachten over omgaan met medewerkers en gasten/klanten, heeft Milo Berlijn een naam weten op te bouwen die je overal tegenkomt. Hij geeft presentaties aan bedrijven in de dienstverlenende sectoren als zorg, horeca, retail, onderwijs, zakelijke dienstverlening en vele anderen. Bij zijn presentaties staan plezier, confrontainment en de IK-factor centraal. ‘Omdat dat op het werk ook zo hoort te zijn’, zegt hij. ‘Wie geen lol heeft in zijn werk, die kan niet fatsoenlijk met gasten omgaan’. Altijd gedreven, energiek en origineel met voornamelijk een enorme dosis humor en positiviteit.
Office manager
Na 22 jaar ABN AMRO Bank belandde Jacqueline in 2012 in de gezellige chaos van Trainmark. Op dit moment kunnen wij niet meer zonder Jacqueline. Jacqueline heeft de touwtjes in handen. Ze beheert de agenda’s, kan antwoord geven op alle vragen, eigenlijk is ze van alle markten thuis. Bel je naar Trainmark? Dan bel je met Jacqueline. Haar uitdaging is om de boel in goede banen te leiden zodat de trainers alle ruimte hebben om te doen waar ze goed in zijn: Hospitality.

Laurens Raven

Trainer
Laurens verzorgt en ontwikkelt al jarenlang trainingen op het gebied van gastvrijheid & service. Er is volgens deze enthousiaste, humoristische en ervaren trainer niks mooier dan professionals in beweging te zetten en te zien groeien. Naast het verzorgen van trainingen heeft Laurens zowel in Nederland als in het buitenland tientallen trainers opgeleid. Daarnaast heeft hij zich toegelegd op het coachen van professionals.

Erik Tackenkamp

Trainer
Erik verzorgt al ruim tien jaar trainingen in service, gastvrijheid en communicatie. Hij haalt energie uit het inspireren en prikkelen van groepen en individuen. Met een achtergrond in communicatiewetenschappen en ervaring als trainer en coach is zijn doel om impact te maken door mensen anders te laten denken. Met humor en persoonlijke aandacht daagt hij je uit: kan het anders, leuker, en samen? Een positieve benadering bereikt zoveel meer!

Didier Huiberts

Project management stagiair
Van jongs af aan is Didier in contact gekomen met de horeca, wat zijn passie voor dit vak heeft aangewakkerd. Hij heeft veel ervaring opgedaan in verschillende horecagelegenheden en vindt het geweldig om mensen een gevoel van gastvrijheid te bieden. Momenteel zit hij in zijn laatste jaar aan de Hotel Management School in Leeuwarden en is hij met veel enthousiasme begonnen aan zijn afstudeerstage als projectmanager bij Trainmark, waar hij zijn kennis en vaardigheden in de praktijk kan brengen.

Dit beloven wij

Trainmark belooft een trainingservaring die verder gaat dan kennisoverdracht. Wij creëren blijvende veranderingen in houding en gedrag, zodat gastvrijheid écht verankerd wordt in de cultuur van jouw organisatie. Medewerkers krijgen de tools en inzichten om met plezier en vakmanschap hun werk te doen en voelen zich betrokken en gewaardeerd. Ons doel? Een werkomgeving waarin iedereen zich welkom voelt, waardoor zowel het team als de organisatie langdurig succes ervaart.

Met Trainmark kies je voor een trainingspartner die niet alleen de praktijk begrijpt, maar ook voor een aanpak die inspireert en impact maakt. Wij zetten ons in voor blijvende veranderingen en succes op de werkvloer, zodat jouw organisatie groeit en gastvrijheid op elke laag wordt omarmd.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Laat gerust je emailadres achter, we zullen er zorgvuldig mee omgaan. 

trainmark boog blauw
tm blauw
trainmark boog lichtblauw
tm lichtblauw
trainmark boog groen
tm groen