Trainmark begint elke training met de vraag: hoe gedragen we ons in dit bedrijf of deze organisatie naar elkaar en naar de gast of klant? We leggen verwachtingen bloot, confronteren mensen met de gevolgen van hun gedrag en bieden handvatten ter verbetering, puttend uit onze jarenlange ervaring in de hospitality. Het is onze kunst om mensen op de juiste manier te prikkelen, uit te dagen en blijvend te motiveren om verandering te omarmen.
Onze aanpak is gebaseerd op bewezen leerprincipes, onze diepgaande hospitality-ervaring en inzichten uit de psychologie. We hebben dit vertaald naar een unieke methode voor duurzame gedragsverandering, opgebouwd uit drie fases: bewust worden (unfreezing), in beweging komen (moving) en consolideren (refreezing). Zo creëren we een nieuw en stevig verankerd evenwicht in de organisatie.
Maar hoe zorg je ervoor dat medewerkers de juiste mindset krijgen? Laat dat maar aan ons over. Met humor en een speelse, maar overtuigende benadering nemen we je mee in een wereld van waardevolle interacties. Lang leve de gastvrijheid! Want wat is er mooier dan wanneer zowel jijzelf, je collega’s als de gast of bezoeker een fijne, leerzame dag beleven?
Elke organisatie heeft andere behoefte, en daarom passen wij onze trainingen aan op jouw doelen. Onze maatwerktrainingen, gegeven met een flinke dosis humor versterken gastvrijheid, werkplezier en vakmanschap op de werkvloer – precies waar jouw organisatie het nodig heeft.
Koelmalaan 350
1812 PS Alkmaar
Unit 2.10
Copyright © 2024. Idee & realisatie: Matthijs Becker & Hatsik