Trainingen
27/11/2019 2023-10-20 14:54Trainingen






Doe maar normaal
Hospitality is geen exact vak en aandacht geven geen methode. De beste service komt uit het hart, wanneer de gast het idee heeft oprecht, authentiek en persoonlijk benaderd te worden. In onze trainingen en workshops willen we deelnemers niet zozeer iets leren, eerder iets afleren.
Stop met het gekunstelde gedrag, houd niet krampachtig vast aan ‘hoe het hoort’, maar wees open en spontaan. Bij ons gaat het over samenwerken, complimenten geven, trots en gastvrij zijn, elkaar aanspreken en de (interne) klant. De humoristische en prikkelende toon maakt dat je over je gedrag gaat nadenken en durft om op jezelf te vertrouwen. Ook al voelt dat soms kwetsbaar. Doe maar normaal, dan doe je al gastvrij genoeg.
Onze trainingsonderdelen
Onze trainingen zijn maatwerk, waarbij we gebruik maken van de verschillende onderdelen en programma’s die we in de loop der jaren ontwikkeld hebben.
Onze unieke programma's
Kant-en-klare programma’s die we morgen al bij je kunnen inzetten.
Zo ervaren deelnemers onze trainingen
Hoe gastvrij zijn we zelf?

Service apotheken

Frankenlandgroep

Adiona

Pathé

Stad&co

Vermaat groep

Van der Valk
